Poziția în care mergi sau modul în care stai la calculator s-ar putea să-ți formeze cocoașă. Iată cele mai bune poziții pentru spate

Home / Health / Poziția în care mergi sau modul în care stai la calculator s-ar putea să-ți formeze cocoașă. Iată cele mai bune poziții pentru spate
Poziția în care mergi sau modul în care stai la calculator s-ar putea să-ți formeze cocoașă. Iată cele mai bune poziții pentru spate

Statul excesiv la birou sau în fața unui laptop pot altera postura corpului foarte mult. În timp, acest lucru duce la numeroase probleme, pe care cu greu le mai putem rezolva. În mod special contează modul în care mergi sau cum stai în fața calculatorului.

Citește și: Semnele timpurii ale cancerului de plămâni

Cu siguranță ți s-a spus până acum că pentru o femeie, a sta cocoșată este unul dintre cele mai urâte lucruri. Pentru că o defeminizează foarte mult și îi scad foarte mult senzualitatea. Nu ai băgat de seamă aceste sfaturi, dar ar fi momentul să încerci să faci asta, nu pentru că ți-au spus alții, ci mai ales pentru că vrei ca spatele și coloana să rămână nevătămate pentru cât mai mult timp. O postură cocoșată și aplecată poate afecta starea ta generală de bine și chiar îți poate întrerupe somnul. Mai poate duce și la probleme de respirație, la dureri articulare și chiar la creșterea riscului de a cădea, odată cu înaintarea în vârstă.

Poți face unt est foarte simplu, pentru a vedea, înainte de toate, dacă te încadrezi în categoria celor care au probleme de postură. Pentru început, așează-te în fața unei oglinzi și observă următoarele lucruri:

  • capul este drept
  • umerii nu sunt nici ridicați, nici coborâți, respectă linia lor naturală
  • șoldurile sunt la același nivel
  • genunchii sunt orientați în față
  • picioarele sunt simetrice și gleznele sunt drepte

Dacă nu ai bifat aceste lucruri, sunt câteva sfaturi simple care te pot ajuta să îți îmbunătățești postura, pentru propria ta sănătate.

corectare posturaMergi cu spatele drept

E lucrul pe care ți-l repetă toți, încă din adolescență. Dar forțează-te puțin, pentru a aplica acest sfat. O să observi imediat ce îți îndrepți spatele, că toată presiunea pe care o resimțeai la nivelul coloanei și al umerilor dispare. Corectează-ți singură această postură, ori de câte ori vezi că începi să capeți acea curbură a coloanei.

Dormi pe spate

Dormitul pe spate corectează și el postura și te poate ajuta să dormi mai bine, fără dureri de spate și de gât. Folosește o saltea tare, iar pernele nu trebuie să fie nici foarte moi, nici foarte tari.

Folosește pantofi cu toc jos

Chiar dacă ești mare fan stiletto, să știi că aceștia nu ajută deloc la postură, ci dimpotrivă, pun presiune foarte mare pe glezne, șolduri și genunchi, lucru care poate duce în timp la alterarea posturii.Plus că duc și la dureri de spate, de cele mai multe ori. Poartă pantofi cu toc jos, pe cât de mult posibil sau atunci când ai ocazia, renunță la pantofi și oferă picioarelor tale un răsfăț, plimbându-le pe iarbă.

Notă: *Conținutul site-ului bloguldefrumusețe.ro are caracter informativ, iar înainte a de începe orice fel de tratament naturist vă sugerăm să consultați un medic specialist și să vă faceți un test de alergie la tipurile produse/alimente pe care doriți să le încercați intern sau extern. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați, de asemenea, un medic înainte de a începe o cură sau un tratament naturist.