Ce trebuie să faci pentru a slăbi? Regulile simple despre care orice femeie ar trebui să știe

Home / Diet and Fitness / Ce trebuie să faci pentru a slăbi? Regulile simple despre care orice femeie ar trebui să știe
Ce trebuie să faci pentru a slăbi? Regulile simple despre care orice femeie ar trebui să știe

Vrei să pierzi din greutate și nu știi cum? Iată o serie de trucuri care te pot ajuta pentru a da jos kilogramele în plus, repede și eficient. Nici nu te-ai fi gândit vreodată că poate fi atât de simplu!

Secretul nu constă într-un singur lucru, ci în mai multe lucruri cumulate, pe care să le aplici puțin câte puțin până când încep să se vadă rezultatele.

  • Urmează regula 80/20, care înseamnă a manca sănătos 80 % din timp, pentru ca cei 20% care rămân să fie folosiți pentru mici răsfățuri.
  • De fiecare dată când te apucă senzația de foame, fără a-ți fi foame, fă 10 flotări.
  • Mestecă gumă atunci când gătești, pentru a te împiedica să mai guști câte ceva din ceea ce pregătești acolo
  • Țaie-ți legumele și fructele și pune-le la frigider pentru a-ți fi mai simplu să te folosești de ele atunci când vrei să pregătești rapid o masă.
  • Cel mai bine este să mănânci cu o persoană la masă, nu în fața unui ecran. Te face mai conștient de fiecare înghțitură.
  • Pregătește-ți pachețele de mâncare de 150 calorii, cu termen mare de valabilitate, pentru a le băga în poșete sau în geanta de sală. Nucile sunt o soluție foarte bună.
  • Folosește legume precum morcovii sau zucchini în loc de spaghetti. E mai sănătos așa.
  • La jumătatea mesei, oprește-te din mâncat și bea un pahar de apă. Vezi dacă ți-e foame cu adevărat sau mănânci din inerție.
  • Nu sta! Fă genoflexiuni atunci când te speli pe dinți sau orice alt tip de exerciții poți face în contextul dat.
  • Adaugă pudră proteică rețetelor dulci pentru a crește aportul nutrițional
  • În loc de brânză cremoasă sau unt pe pâine, întinde unt de arahide sau migdale. Te va ajuta să slăbești în zona burții.
  • Alege alimente apoase, cum ar fi pepene, ardei, roșii cherry sau varză. Apa pe care o conțin va preveni balonarea.
  • Își poți crea propria înghețată, utilizând banane înghețate și unt de arahide sau cireșe cu ciocolată
  • Când vrei să mergi la toaletă, alege baia de pe alt palier pentru a te forța să folosești scările.
  • Încearcă să înlocuiești burgerul tradițional cu unul de post.