Dieta care te ajută să scapi de dependența de zahăr și de kilogramele în plus în doar trei zile

Home / Diet and Fitness / Dieta care te ajută să scapi de dependența de zahăr și de kilogramele în plus în doar trei zile
Dieta care te ajută să scapi de dependența de zahăr și de kilogramele în plus în doar trei zile

Dependența de zahăr este nocivă, dacă mai era nevoie să o spunem. Ea poate duce la obezitate, diabet de tip 2, probleme la inimă și chiar cancer. Iată cum poți scăpa de dependența de zahăr și cum te poți menține sănătoasă și frumoasă.

Citește și: Vrei să faci jogging pentru a slăbi? Uite ce ar trebui să știi înainte de toate!

O mare parte dintre adulți suferă de dependență de zahăr. Printre simptomele acestei afecțiuni se numără:

dieta detoxifiere zahar
Încearcă acestă dietă bogată în fructe și legume și vei scăpa de această dependență de zahăr

– mod defensiv legat de cantitatea de zahăr pe care o consumi

– mănânci pentru că ți-e poftă, nu pentru că îți este foame

– ascunzi dulciurile de ochii celorlalți și faci provizii

– mănânci diferite feluri de mâncare, chiar dacă îți fac rău

Cu cât mai mult zahăr consumi, cu atât mai mult corpul tău va cere acest ingredient. A sparge tiparul acesta înseamnă a-i face un mare beneficiu corpului tău. Te vei simți mai bine, vei arăta mai bine, iar fiecare parte a corpului tău îți va mulțumi pentru asta. O dietă de trei zile te poate ajuta să scapi definitiv de această problemă.

Ziua 1

  • Mic dejun: Mănâncă o cană de ovăz, în care pui  câteva afine și migdale sau diferite semințe. Poți încerca și cu 3 ouă, fierte, de preferat.
  • Prânz: Alege să îți prepari un piept de pui cu legume la grătar, cum ar fi roșii, morcovi, brocolli sau orice fel de legume de sezon.
  • Cină: Pește fiert și un bol de păstăi verzi sau somon cu ciuperci și brocolli.

Ziua 2

  • Mic dejun: Mănâncă o cană de ovăz, în care pui  câteva afine și migdale sau diferite semințe. Poți încerca și cu 3 ouă, fierte, de preferat. Alternează cu ouă cu spanac.
  • Prânz:  Dovlecei la grătar, cu ardei galbeni și roșii, cu puțină lămâie sau un dressing ușor sau o salată din varză roșie, varză verde, morcovi și puțin ulei de măsșine, sare și piper.
  • Cină: Delectează-te cu o supă de cod cu legume sau cod fiert cu legume la grătar.

Ziua 3

  • Mic dejun: Mănâncă o cană de ovăz, în care pui  câteva afine și migdale sau diferite semințe. Poți încerca și cu 3 ouă, fierte, de preferat sau legume asezonate. Vezi care variantă îți surâde mai mult.
  • Prânz: Pui la grătar cu lămâie, rozmarin și salvie sau pui la cuptor, în vas de yenna, peste care pui ceapă și măsline negre.
  • Cină: Mănâncă o supă cremă de ciuperci, usturoi, morcovi și ierburi aromate sau paste penne integrale, cu sos din tomate, ciuperci și busuioc.

Respectând acest plan, nu vei mai avea niciodată probleme cu zahărul, care face ravagii în organism. Plus că există toate șansele să slăbești!

Citește și: Totul despre Dietă și Fitness

 

Notă: *Conținutul site-ului bloguldefrumusețe.ro are caracter informativ, iar înainte a de începe orice fel de tratament naturist vă sugerăm să consultați un medic specialist și să vă faceți un test de alergie la tipurile produse/alimente pe care doriți să le încercați intern sau extern. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați, de asemenea, un medic înainte de a începe o cură sau un tratament naturist.