Exerciții de yoga pentru abdomen! Ușor de făcut, rezultate imediate!

Home / Diet and Fitness / Exerciții de yoga pentru abdomen! Ușor de făcut, rezultate imediate!
Exerciții de yoga pentru abdomen! Ușor de făcut, rezultate imediate!

Dacă te-ai săturat de eternele abdomene, care te epuizează după nici 5 minute, schimbă foaia și treci la exercițiile de yoga. Sunt eficiente și funcționează tot ca niște exerciții pentru abdomen, doar că sunt mai simplu de făcut, adică nu implică atât de multă mișcare. Sunt cât se poate de statice, iar totul ține de respirație. Grăsimea de pe abdomen se va topi instant, iar tu vei fi cea mai fericită fată din lume, cu cel mai tonifiat abdomen!

Poate credeai că yoga este folosită doar pentru relaxare și atât. Ei bine, nu! Poți adapta posturile de yoga și pentru tonifierea abdomenului, transformându-le în cea mai eficientă armă împotriva grăsimilor. Iată ce posturi propunem ca și exerciții eficiente pentru abdomen. Merită să le încerci, pentru că te vor ajuta să te tonifici mult mai eficient. Plus că au foarte multe beneficii pentru organism.

Cobra (Bhujang asana)

abdomen exercitii 1

Această postură întărește mușchii abdominali și te ajută să îți tonifici zona cu probleme:

  1. Stai pe burtă, cu picioarele întinse în spate și palmele poziționate sub umeri
  2. Bărbia și degetele de la picioare trebuie să atingă podeaua
  3. Inspiră încet și ridică pieptul, sprijinindu-te în mâini. Arcuiește spatele cât de mult poți în timp ce inspiri
  4. Rămâi în această poziție între 15 și 30 de secunde.
  5. Expiră și revino în poziția inițială
  6. Repetă de 5 ori, cu pauză de 15 secunde între exerciții

Dhanurasana

exercitii abdomen 2

Această postură îți va întări abdomenul și va stimula sistemul digestiv eficient, adică exact lucrurile de care aveai tu nevoie.

  1. Stai pe burtă, cu picioarele întinse și brațele pe lângă corp.
  2. Îndoaie genunchii și încearcă să prinzi tălpile cu palmele.
  3. Inspiră și ridică capul, apoi arcuiește-te și ridică picioarele cât de mult poți.
  4. Încearcă să rămâi în această poziție pentru 15-30 de secunde. Respiră normal.
  5. Expiră și revino la poziția inițială. Repetă de 5 ori, cu pauză de 15 secunde între seriile de exerciții

Pavanamukthasana

exercitii abdomen 3

Postura te poate ajută să ameliorezi durerile de spate, dar să te și  tonifici, fiind un exercițiu minunat pentru abdomen, șolduri și coapse. Practicanții spun că ar fi foarte eficient și în echilibrarea nivelului de PH din copr și ajută digestia.

  1. Stai pe spate, cu picioarele întinse și mâinile pe lângă corp.
  2. Picioarele trebuie să fie perfect întinse, iar călcăiele să se atingă.
  3. Expiră și îndoaie genunchii, aducându-i spre piept.
  4. Apasă pe abdomen, folosindu-te de coapse. Poți cuprinde genunchii cu mâinile, pentru mai multă stabilitate
  5. Respiră normal timp de 60-90 de secunde, în această poziție
  6. Expiră și revino în poziția inițială

Comments are closed.