Poziții simple de yoga care elimină instant stresul din organism!

Home / Lifestyle / Poziții simple de yoga care elimină instant stresul din organism!
Poziții simple de yoga care elimină instant stresul din organism!

Stresul și grijile zilnice ajung să te doboare. Ideal ar fi să nu lași stresul să se instaleze în organism și să îl elimini. O variantă, și încă una eficientă, ar fi să începi cu câteva poziții simple de yoga.

Nu trebuie să fii practicant de yoga pentru a face aceste poziții. Chiar dacă nu ești familiarizată cu acest concept, este foarte simplu să le pui în aplicare, cu foarte multă determinare, pentru că ele elimină instant stresul din organism. Mare atenție la respirație, pentru că în yoga, respirația este totul!

Citește și: Motivul pentru care de cele mai multe ori ești lipsită de putere! Incredibil ce se întâmplă cu corpul tău

Poziția copilului

Nu, nu este vorba despre filmul cu acest nume, ci despre o asana (poziție yoga) care te va ajuta să te destrezi. Este destul de simplu de implementat, dacă urmezi indicațiile de mai jos.

  • stai pe salteaua de yoga, în genunchi, cu picioarele apropiate, cu corpul lipit de călcâie
  • apleacă-te înainte, până când fruntea atinge podeaua, iar pieptul se odihnește pe picioare
  • adu-ți mâinile în față, cu palmele în sus, lângă picioare
  • menține această poziție timp de 5 inspirații și expirații

pozitia copilului yog

Această poziție calmează instant, permițând corpului să se odihnească, iar minții să se liniștească. Sistemul nervos și cel limfatic au de căștigat de pe urma ei.

Poziția podul

podul yoga

Este o poziție simplă, care calmează corpul și mintea, dar tonifiază și picioarele, în același timp. Odată practicată, acest tip de poziție reduce anxietatea, oboseala, durerile de cap și de spate, precum și insomnia.

  • stai pe spate, îndoaie genunchii și postează-ți tălpile pe saltea, depărtate.
  • strecoară brațele pe lângă corp, cu palmele în jos
  • apasă cu picioarele în podea; inhalează; ridică șoldurile de pe saltea ușor
  • apasă cu mâine și umerii în jos, pentru a-ți putea ridica pieptul și folosește-te de picioare pentru a-ți ridica șoldurile
  • menține această poziție timp de 4-8 respirații, apoi expiră și revin-o în poziția inițială

Poziția pisicii

Această poziție elimină stresul și te vei simți ca nouă după ce o încerci.

  • stai în genunchi, cu mâinile și picioarele depărtate, sprijinite de podea
  • încearcă să îți ”rotunjești” coloana vertebrală, către tavan, așa cum fac pisicile când se sperie de ceva
  • poți să cobori puțin capul, înspre podea, nu forța bărbia sau pieptul

cat-pose

Notă: *Conținutul site-ului bloguldefrumusețe.ro are caracter informativ, iar înainte a de începe orice fel de tratament naturist vă sugerăm să consultați un medic specialist și să vă faceți un test de alergie la tipurile produse/alimente pe care doriți să le încercați intern sau extern. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați, de asemenea, un medic înainte de a începe o cură sau un tratament naturist.