Scapă de durerea de spate în doar 7 minute!

Home / Health / Scapă de durerea de spate în doar 7 minute!
Scapă de durerea de spate în doar 7 minute!

Durerea de spate este cea mai comună problemă a oamenilor. Această durere poate fi blândă sau chiar foarte intensă, de aceea este foarte greu să ne dăm seama mai greu care este cauza ei. Există însă remedii imediate pentru durerile de spate, iar partea cea mai bună este că puteți scăpa de această problemă într-un timp foarte scurt. După ce vei face aceste 7 exerciții în doar șapte minute vă veți simți ca noi. Spatele tău va scăpa de durere.

Întinde-te pe spate, cu genunchii îndoiți și cu picioarele pe podea. În această poziție relaaxantă, vă îndoiți spatele încât să nu atingeți cu totul podeaua, vă încordați mușchii abdominali, după care vă ridicați trunchiul, iar apoi după care îl coborâți și vă relaxați timp de 5 secunde. Repetați aceast exercițiu de trei ori cu 10 astfel de mișcări. sau 10 ori. Apoi, trageți aer puternic în piept.

Citește și: Ce înseamnă când corpul cere consumul de acrituri? Descoperă ce boli te pândesc sau ce excese ai făcut

Acum sunteți pregătiți să începem exercițiile:

1. Relaxarea picioarelor

1-1

Cum se face acest exercițiu? Ei bine, vă întindeți pe spate, după care ridicați piciorul stâng și îl țineți în sus timp de 30 de secunde susținut de palme. Același lucru faceți și cu piciorul drept. Abdomnul este trebuie să fie încordat în momentul în care se ridică piciorul. Exercițiul trebuie repedetat de două ori.

2. Piciorul la nivelul pieptului

2-1Acest exercițiu ajută la relaxarea feselor. Ridicați piciorul până la nivelul pipetului, după care țineți apăsat cu mâinile timp de 20 de secunde. Procedeul se repetă cu fiecare picior în parte de câte două ori.

3. Întinderea spinării
3-1

Vă întrebați cum executați acest exercițiu? Este foarte simplu. Vă puneți într-o parte, cu piciorul ușor îndoit, după care va îndreptați spre direcția opusă timp de 20 de secunde. Încercați pe ambele părți de câte două ori.

4. Întiderea mușchilor fesieri

4-1

Vă întindeți pe spate, după care stați picior peste picior în aer. Rămâneți în acea poziție timp de 20 de secunde, după care repetați de două ori cu ambele picioare.

5. Întinderea mușchilor șoldurilor

5-1

Stați în aceeași poziție ca și în imagine timp de 30 de escunde, după care repetați mișcarea și cu celălalt picior.

6. Întinderea mușchilor picioarelor

6-1

Vă întindeți în poziția de mai sus, cu mâna sub cap, după care trageți de picior în spate. Rămâneți în această poziție timp de 30 de secunde. Repetați cu ambele picioare.

7. Întinderea totală a spatelui

7-1

Stați în poziția de mai sus timp de 30 de secunde, după care încercați următorul procedeu

8

Exact ca în imaginea de mai sus stați timp de 10 secunde. După ce veți face aceste exerciții durerea va dispărea, iar spatele vostru va fi mult mai puternic.

Mult succes!